Ideje za posao - Poslovno savjetovanje

Uspješno poslovanje nije slučajnost. Ako već imate određena znanja iz poslovanja, predlažemo vam dodatno stručno usavršavanje na raznim poslovnim edukacijama, seminarima, radionicama i sl. Postanite stručnjak za određeno područje i pružite klijentima usluge poslovnog savjetovanja visoke kvalitete. Slijedi 10 ideja:

  1. SAVJETNIK ZA UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA

Cilj svake organizacije je da svi zaposlenici rade zajedno što učinkovitije. Unatoč tome, mnoge organizacije provode politiku koja smanjuje produktivnost ljudi. Educirajte management, organizirajte predavanja na kojima oni mogu usavršiti svoje vještine upravljanja tako da čitavo radno okruženje bude koncentrirano na rješavanje problema, donošenje odluka, stvaranje povjerenja i dobrih međuljudskih odnosa te stvaranje poticajne radne okoline. Grupa SELECTIO hvali se da je vodeća hrvatska grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim resursima i potragu za kadrovima a kako posluju možete provjeriti na www.firmoteka.hr

  1. SAVJETNIK U SEKTORU MARKETINGA

Pretvorite sva svoja znanja iz marketinga u posao i postanite marketinški savjetnik. Krenite s manjim tvrtkama koje ne posjeduju vlastiti odjel marketinga. Vaš posao je procijeniti trenutnu marketing strategiju koju tvrtka trenutno provodi i davanje prijedloga za poboljšanje strategije. Vaš posao je savjetovati organizacije kako da uvećaju poslovne rezultate djelotvornijim porukama i metodama. Ukoliko ste dobri u ovom području, porazmislite i o osnivanju vlastite firme za marketinško savjetovanje i konzultacije. Slijedi link na jednu manju firmu koja pomaže u stvaranju brandova WRHOVSKI d.o.o. a na www.firmoteka.hr uvijek možete provjeriti koju god firmu želite.

  1. SAVJETNIK ZA POSLOVNO UPRAVLJANJE

Usluge savjetnika za poslovno upravljanje obuhvaćaju izradu poslovne strategije, nepristrane i objektivne savjete koji će pomoći kompaniji da poboljša i uveća svoju produktivnost i dostignuća. Za tako nešto prvo morate istražiti i analizirate sve moguće podatke o poslovanju neke kompanije. Tek kada steknete sva potrebna znanja o tome kako neka firma posluje, tek tada možete sastaviti niz prijedloga kako da se poslovanje pospješi i ponuditi tvrtki program kojim se mogu implementirati vaši savjeti. Nakon što uspješno odradite posao u nekoliko kompanija, iskoristite te klijente kao referencu za pridobivanje novih klijenata.

  1. SAVJETNIK ZA POSLOVNU UČINKOVITOST

Vrijeme je novac. Kako povećati efikasnost, kako postići više u manje vremena, kako postići da radna atmosfera bude ugodna i učinkovita? Ako znate odgovoriti na ova pitanja onda je ovo posao za vas. Ponudite svoje usluge organizacijama kako bi se optimizirali poslovni procesi na najučinkovitiji način. Proučite na koji način je tvrtka organizirana i kako se maksimalno mogu iskoristiti vještine i iskustva zaposlenog osoblja. Napravite plan s korisnim savjetima kako posložiti poslove koji su najbitniji, odredite prioritete i one manje važne poslove, napravite dnevne planove kojih bi se svi u firmi na svim razinama trebali pridržavati. Savjetujete kako da se postigne dobra radna energija na poslu, znači i bolje radno okruženje i bolju učinkovitost. Možda nije loše da prvo provjerite na www.firmoteka.hr kako drugim firmama koje se bave poslovnim savjetovanjem ide, na primjer GENIUS CONSULTING d.o.o.

  1. SAVJETNIK ZA ZAŠTITU OKOLIŠA

Sve je veći broj ekološki osviještenih kompanija, danas se mnoge kompanije hvale svojom brigom za okoliš no imaju li dugoročne planove i strategiju za održivi razvoj zaštite okoliša? Sve veći broj kompanija unajmljuje stručnjake koji im pomažu savjetima kako smanjiti utjecaj kompanije na zagađivanje okoliša. Pronađite tvrtke koje nemaju zaposlenog svog vlastitog savjetnika za zaštitu okoliša i upoznajte tvrtku s novim načinima očuvanja okoline i načinima recikliranja otpada. Slijedi Firmotekin link na jednu firmu koja se specijalizirala za ekologiju, zaštitu i konzalting EcoMission d.o.o.

  1. SAVJETOVANJA IZ PODRUČJA POREZA I RAČUNOVODSTVA

Zakon je taj koji propisuje knjigovodstvene i računovodstvene poslove, tako da mnoge firme imaju potrebu za usluge poput savjetovanja koje uključuje porezne i računovodstvene savjete, prilagodbe kontnog plana, sastanke s Poreznom Upravom, izradu posebnih izvještaja na zahtjev korisnika, usklađenje otvorenih stavaka za godišnje izvještaje, prikupljanje potvrda i dokumentacije Poreznoj Upravi u slučaju zahtjeva za povrat poreza i slično. Ako imate potrebna znanja i iskustvo ponudite svoje usluge savjetovanja iz područja poreza i računovodstva, obvezujte se na načelo istinitosti i realnosti i kvalitetno obavljanje posla kako bi privukli čim više klijenata.

  1. SAVJETNIK U UPRAVLJANJU POSLOVNIM RIZICIMA

Upravljati rizicima znači gledati u budućnost, unaprijed razmišljati o potencijalnim događajima, učincima i posljedicama koje mogu ugroziti firmu i njeno poslovanje. Prvo morate identificirati i ocijeniti bilo kakvu prijetnju ako postoji, zatim napravite plan koji se sastoji od mjera kojima se prijetnja može umanjiti ili otkloniti. Zajedno s klijentom radite na tome kako je najbolje otkloniti, umanjiti prijetnju. Za obavljanje ovog posla neophodno je da stalno budete upoznati sa svim događanjima na lokalnim i svjetskim tržištima. Uvijek morate gledati u budućnost i paziti da se ne događa nešto što bi neočekivano moglo ugroziti poslovanje vašeg klijenta.

  1. SAVJETNIK ZA UČINKOVITO UPRAVLJANJE STRESOM

Kako se uspješno nositi sa stresom na poslu? To je izuzetno bitno pitanje za mnoge firme koje očekuju maksimum od svojih djelatnika. Ponudite svoje savjete kako se uspješno nosili sa stresom u poslovanju i pomognite zaposlenicima da smanje stres i ostanu produktivni. Upoznajte se sa svim vrstama stresa i sa svim metodama za smanjivanje stresa. Budite svjesni da se ljudi razlikuju i odlučite se na individualan pristup u savjetovanju. Također, možete nuditi i savjetovanje fizičkim osobama, pojedincima za upravljanje osobnim stresom, stresom koji nije uzrokovan poslom. Spomenuti ćemo Kristinu Smolić Lerš, NLP savjetnicu koja organizira radionice „Opuštaonice – kako upravljati stresom“ a na www.firmoteka.hr možete provjeriti kako njena firma posluje FREE MIND j.d.o.o.

  1. KADROVSKE USLUGE

Vođenje cjelokupne papirologije za radnike je kompleksan posao. U manjima poduzećima često nema mjesta ni vremena za kadrovsku službu. U manjim tvrtkama te poslove najčešće rade osobe zaposlene na radnim mjestima tajnica, administrator, računovođa i sl. Zato im vi ponudite uslugu vođenja cjelokupne papirologije i dodatno poslove kadroviranja. Pazite da su podaci koje vodite za firme uvijek točni i ažurirani, uredno arhivirani i lako dostupni vašem klijentu.

  1. SAVJETOVANJE O MOGUĆNOSTIMA FINANCIRANJA PROJEKATA IZ EU FONDOVA

Postanite stručnjak za EU fondove. Postoji čitav niz tečajeva koji vas osposobljava za tako nešto a dobiti ćete i uvjerenje o usavršavanju. Mnoge tvrtke razmišljaju o prijavi na natječaje za bespovratna sredstva ali nisu sigurni na koji fond, dokumentacija im se čini komplicirana, ne znaju pripremiti projekt na način da bude u skladu sa EU evulacijskim kriterijama te im je potrebna nečija pomoć i obuka. Mnoge firme u Hrvatskoj su savjetnici za EU fondove, možete ih sve provjeriti na www.firmoteka.hr, slijedi link na jednu: ZORKO j.d.o.o.

I sad se pitate od kuda početi?
1. Za početak pogledajte kako ide postojećima!? Npr. znate firmu koja se bavi takvim poslom pa treba vidjeti kako joj ide? Ukucajte na Firmoteka webu naziv firme za koju znate da se bavi poslovima koje biste i vi htjeli pa vidite kakav im je prihod, koliko djelatnika zapošljavaju, kolika je dobit… ukratko, na osnovu ove analize otkrit ćete koliko je potencijalna zarada ili koliko je tržište zasićeno/terena zauzeto… Evo i linka na Firmoteka tražilicu.

  1. Formirajte poslovni plan - koliko god vam se čini da je to naporno i niste sigurni u svoje baratanje financijama to obavezno napravite! Plan radite prvenstveno zbog sebe, a nekad i zbog drugih jer možete dobiti i poticaje :) Inače, ne morate se bojati poslovnih planova: jednostavno krenite zdravom logikom i pitajte se; koliko bi ljudi to zanimalo i koliko bi oni trošili u 1 godini i već ste dobili potencijalni prihod a potom računajte rashode; što mi treba od sredstava, treba li mi poslovni prostor?, koliko djelatnika?, marketing?, doprinosi… sve to izrazite u mjesečnim brojevima pa množite s 12 mjeseci, ako vam je lakše. A okvirne brojeve troška možete dobiti iz točke 1. gledajući rashode postojećih firmi :)
  2. Registrirajte firmu, obrt - napravite registraciju djelatnosti, npr. putem paušalnog obrta jer je brzo i povoljno. Naravno, ovo radite tek kad uvidite da vaša ideja „drži vodu“; procijenili ste trenutno stanje na tržištu, konkurenciju i vašu želju za radom. Ako niste sigurni, nemojte niti kretati – bolje da koristite Firmoteku za daljnja istraživanja/“njuškanje po susjedstvu“ negoli da se vaša nova tvrtka pojavi na Firmoteci s velikim gubitkom (prihod nije pokrio ulaganje/troškove), a vi (p)ostanete razočarani. Sretno!

Zvuči komplicirano? NIJE, samo krenite – i najduži put kreće s prvim korakom :)